بهبود دقت و بهره برداری لودرهای چرخدار ولوو توسط Operator Coaching

بهبود دقت و بهره برداری لودرهای چرخدار ولوو توسط Operator Coaching

برنامه Load Assist ولوو، در زمان واقعی اطلاعات بارگیری و سایر اطلاعات دستگاه را برای اپراتورهای لودر چرخدار فراهم می کند. در بخش اول، تفاوت های بین حالت های 1% تا 2% دقت را پوشش داده، و در بخش دوم چگونگی عملکرد برنامه در جهت بهبود دقت و بهره برداری اپراتورها را بررسی می کند.

ولوو قصد دارد برنامه های جدیدی را برای برنامه های Assist در آینده ایجاد و راه اندازی کند، یکی از این برنامه ها Operator Coaching یا مربی اپراتورها است.

ماشین آلات پیشرفته تر با تکنولوژی دقیق تر می شوند، بنابراین برنامه جدید آموزش ولوو کمک می کند تا اطمینان حاصل شود اپراتورها از پتانسیل کامل لودر خود برای بارگیری استفاده می کنند. این راهنمایی در زمان واقعی برای اپراتورها فراهم شده و به آنها کمک می کند تا بدانند که چگونه عملکردشان بر بهره وری و کارایی آنها تاثیر می گذارد.

Operator Coaching، رابطه بین دستگاه و اپراتور را به یک سطح جدید می برد. هنگامی که اپراتور در حال کار است، کنترل عملکرد های مهمی مانند زمان های خاموشی و استفاده از سوخت، سخت است. اما با Operator Coaching، عملکرد اپراتور میتواند بررسی شود و تنظیمات را می توان برای پروژه های آینده انجام داد.

تنظیم اهداف اپراتور

شما می توانید اهداف را برای هر اپراتور تنظیم و آنها را ذخیره کنید. هنگامی که یک اپراتور وارد شده و Operator Coaching را باز می کند، می تواند اهدافش را ببیند؛

زمان خاموشی بیشتر از زمان فعالیت (به عنوان مثال، بیش از 25٪) - درصد زمان عملیاتی که دستگاه در حالت راکد مانده خنثی است. ماشین آلات اغلب بیش از 40 تا 50 درصد از مدت زمان کار خود را ثابت می مانند.

ترمز بیش از حد (به عنوان مثال، بیش از 40٪) - استفاده از ترمزهای خدماتی باید به حداقل برسد تا باعث کاهش سایش ماشین و مصرف سوخت شود.

مقدار اشتغال (به عنوان مثال، 75٪ یا بیشتر) – اشتغال، مصرف سوخت را کاهش می دهد و بهره وری را با افزایش سرعت چرخ ها در زمین های چالش برانگیز، افزایش می دهد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21516