بلدوزر کاترپیلار D8T جدید رونمایی میشود

بلدوزر کاترپیلار D8T جدید رونمایی میشود

بلدوزر کاترپیلار D8T در حال حاضر ارتقا پیدا کرده است؛ طراحی جدید لبه تیغه، فن آوری جدید شکاف دهنده و یک شاسی بادوام تر ازجمله پیشرفت های آن است.

این مهندسی جدید دو برابر عملکرد و بهبود کارایی را در هر رده به همراه دارد، مواد 18 درصد بیشتر با همان مقدار مصرف سوخت در هر ساعت انتقال داده می شوند.
تیغه بهتر

کاترپیلار تیغه های مختلفی را برای بلدوزر چرخ زنجیری کت D8T پیشنهاد می کند، اما تیغه نیمه جهانی جدید بلندتر، گسترده تر و عمیق تر است. این تیغه می تواند 12.25 متر مکعب در مقایسه با تیغه های قدیمی مواد حمل کند به عبارتی 19% بهبود انتقال را فراهم میکند.

new d8t

 آپشن جدید "لبه ی برش کاربردی" ، لبه ی برش را به بخش هایی که در زاویه های مختلف به زمین نزدیک می شوند، شکست می دهد. این بخش های تیغه و برش های جانبی باعث می شود که مواد سریع تر از لبه برش یکپارچه شوند.
تیغه نیز برای تعادل بهتر نزدیک به بدنه بولدوزر نصب شده است. عملکرد برش لبه نیز برای بلدوزر های D6 و D7 در دسترس خواهد بود.

پیکربندی بزرگ

برای کسانی که نگاه ریزبینانه ای به پیکربندی دارند باید گفت که بلدوزر D8T جدید دارای آپشن جدید پیکربندی بسیار مستحکم همراه با بخش های  بلندتر و سخت تر DuraLink و کاپوت های بزرگتر می باشد.
کنترل از راه دور آماده است

کاترپیلار تکنسین کنترل از راه دور خود را در ConExpo در سال 2017 به ما نشان داد و در حال ساخت D8Ts جدید با کنترل از راه دور است.

نصب اجزای RC حدود یک روز طول می کشد. سپس، با استفاده از کنسول RC، شما می توانید تا 750 متر دورتر از بلدوزر، آن را کنترل کنید. با استفاده از یک ایستگاه RC، می توانید دستگاه را از هشت کیلومتری تا هشت هزار کیلومتری - در هر کجای جهان- کنترل کنید.

اتوماسیون ماشین
D8T ها برای هر سطح از کنترل دستگاه آماده می شوند؛
• گزینه درجه بندی اختیاری با کمک شیب، تیغه را در زاویه مناسب قرار می دهد و آن را نگه می دارد.
• گزینه ای آماده برای اتصالات (ARO) به شما اجازه می دهد تا هر برند لیزر یا سیستم GPS را به بولدوزر خود وصل کنید.
• گزینه درجه بندی اختیاری 3D  یک نصب کارخانه ای است که از واحدهای اندازه گیری درونی و سیلندرهای حسگر موقعیت استفاده می کند، بنابراین هیچ چیزی نگران کننده ای برای تیغه ها یا کابل های موجود وجود ندارد .
موتور و آپشن های دیگر

Cat C15، موتور D8Ts جدید است. قدرت آن از 312 تا 354 اسب بخار افزایش یافته است. و در مصرف سوخت تا 11 درصد بیشتر صرفه جویی می کند.

شما می توانید یک دوربین عقب اختیاری را برای D8T جدید سفارش دهید و با Telematics Product Link Elite از گزینه های عیب یابی از راه دور، ارتباط دو جانبه، به روز رسانی نرم افزار و اطلاعات عملیاتی در زمان واقعی مطلع شوید.

در قسمت تعمیر و نگهداری، امتیاز خدمات گروهی و دسترسی از سطح زمینی، نگهداری روزانه و برنامه ریزی شده را افزایش می دهد. یک فنر معکوس اتوماتیک قابل برنامه ریزی، آلودگی را از پکیج رادیاتور خود پاک می کند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21184