بزرگترین بیل مکانیکی دوسان مدل DX800LC-7

بزرگترین بیل مکانیکی دوسان مدل DX800LC-7

بیل مکانیکی دوسان مدل DX800LC-7  با 82 تن وزن عملیاتی بزرگترین بیل مکانیکی شرکت است.

این بیل مکانیکی دارای موتور دیزلی با قدرت 539 اسب بخار (402 کیلووات)، بازوی باکت تا عمق حفاری 8 متر و نیروی شکست باکت 32 تن می باشد. نیروی شکست بازو 86385 نیوتن-متر و حداکثر دسترسی حفاری 13 متر است.

به گفته این شرکت، طراحی دکل حفاری مضاعف سبب شده است تا توزیع تنش در بیل مکانیکی دوسان بهبود یابد و به کاربران امکان می دهد تا دکل حفاری برای حمل و نقل را با سهولت بیشتری جمع و یا از هم جدا کنند. سه گزینه بازو شامل بازوی استاندارد، بازوی بلند و بازوی حفاری انبوه است. انتخاب بازو با دستگاه مطابقت دارد تا دستگاه انرژی خود را هدر ندهد. هر سه تنظیمات بازوی بیل مکانیکی شامل یک طراحی سنگین جلو با تقویت اضافی در نقاط اصلی نوسان است.

سیستم Doosan D-Ecopower باعث بهبود بهره وری و صرفه جویی در مصرف سوخت می شود. سیستم هیدرولیک با دقت جریان روغن را کنترل کرده و قدرت موتور را بهینه می کند. اپراتورها می توانند از بین دو حالت دکل حفاری و چرخش یکی را انتخاب کنند. دکل حفاری برای شرایط سخت، مانند حفاری در جلو یا تخلیه در کنار دستگاه ایده آل است. حالت چرخش در شرایط حفاری معمولی یا سبک بهتر کار می کند.

کابین DX800LC-7 دارای نمایشگر LCD لمسی 8 اینچی برای دید بهتر و دسترسی آسان تر است. کابین دارای پدال های پا و صندلی های گرم شونده با طراحی جدید است. اپراتورها می توانند دکمه میانبر روی جوی استیک را به دلخواه خود تنظیم کنند. آنها می توانند برف پاک کن ها را تنظیم کرده، صدا را در حالت بی صدا قرار دهند یا دوربین را کنترل کنند. همچنین می توانند از این دکمه برای فعال سازی ویژگی دکل حفاری شناور هوشمند اختیاری استفاده کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21602