بابکت ورساهندلر مدل V723 معرفی شد

بابکت ورساهندلر مدل V723 معرفی شد

بابکت ورساهندلر V723 را با عرض کم و بدون DPF  منتشر می کند.
بابکت خط تولید تله هندلر خود را در اندازه 7،000 - 8،000 پوند همراه با ورساهندلر V723  خود گسترش داده است، عرض کم ماشین موجب مانور راحت در سایت های کاری و حمل بارهای سنگین میشود. V723 می تواند بارهایی تا 7،700 پوند را در حداکثر ارتفاع 7متر بالا ببرد.
V723 بر روی یک موتور دیزلی با توربوشارژر 100 اسب بخار اجرا می شود که نیازی به فیلتر ذرات دیزلی ندارد. شرکت می گوید طراحی آن در محفظه احتراق باعث کاهش ذرات جامد می شود. این موتور جهت افزایش دید و دسترسی برای تعمیر و نگهداری در کنار نصب شده است و اطراف و پایین آن با یک قاب فولادی ضخیم محافظت میشود. محافظ لاستیکی موتور شوک را کاهش می دهد.
بابکت همچنین تمیز کردن گرد و غبار و باقی مانده از رادیاتور را با یک فن برگشت پذیر خودکار آسان تر ساخته است. فن خنک کننده می تواند با فشار دادن یک دکمه یا تنظیم آن به طور خودکار در فواصل زمانی مختلف فعال شود.
تله هندلر سرعت را مدیریت می کند، به طوری که به اپراتور اجازه می دهد تا سرعت حرکت را به طور مستقل از سرعت موتور تنظیم کند. پدال شتاب دهنده، سرعت موتور دلخواه را برای پیوست مورد استفاده قرار می دهد و اپراتور می تواند سرعت حمل و نقل دلخواه مورد نیاز را انتخاب کند. V723 همچنین دارای دو دامنه سرعت حمل و نقل است که هر کدام با تنظیمات کم و زیاد میشوند. یک ویژگی کنترل در حال حرکت باعث کاهش سرعت رانندگی بدون کاهش قدرت اتصالات می شود تا کنترل دقیق تری را بدون به خطر انداختن بهره وری ارائه دهد.


بابکت، V723 را برای راحتی اپراتور طراحی کرده است. کابین دارای دید 360 درجه ، پنجره دور تا دور عقبی و درب دو قسمتی است. تله هندلر با یک کابین محفظه ای که دارای گرما و تهویه مطبوع است، استاندارد می شود. ویژگی های کابین شامل فرمان multicontrol و صندلی قابل تنظیم سه طرفه می باشد.

تله اندلر همچنین با Power Quick-Tach  بابکت استاندارد می شود که به تغییرات سریع اتصالات کمک می کند. اپراتورها می توانند پیوست های غیر هیدرولیک را بدون خروج از کابین تغییر دهند.


ویژگی های دیگر عبارتند از:
• صفحه مشبک داخلی به منظور جلوگیری از ورود آلودگی های بزرگ به سبد موتور و کلید اتصال رادیاتور.
• سوخت دیزلی در مخزن پلی اتیلن بدون زنگ زدگی به منظور کاهش تراکم و آلودگی سیستم سوختی.
• سیستم حفاظت از خاموش شدن ماشین به طور مداوم خنک کننده موتور، روغن هیدرولیک، روغن موتور و دیگر عملکردهای حیاتی ماشین را کنترل می کند.
• محافظ پنجره ها برای حفاظت از اپراتورها.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21143