بابکت سری R2 خود را با بیل مکانیکی همه کاره E88 گسترش می دهد

بابکت سری R2 خود را با بیل مکانیکی همه کاره E88 گسترش می دهد

بیل مکانیکی کامپکت و همه کاره جدید شرکت بابکت مدل E88 دارای وزن عملیاتی 8890 کیلوگرم (19600 پوند) است که آن را به بزرگترین، پایدارترین و جمع و جورترین بیل مکانیکی تبدیل می کند.

مایک وتزل، مدیر محصولات در دوسان- بابکت آمریکای شمالی، گفت: "ما خوشحالیم که از E88 در کلاس بیل های مکانیکی جهانی بابکت استقبال می کنیم. مدل جدید برای عملکرد در زمین های ناهمواری طراحی شده است و در کنار آن راحتی اپراتور را نیز فراهم می کند."

شرکت بابکت با افزایش پایداری، کابین پیشرفته و گزینه تیغه زاویه دار چند منظوره، ادعا خود را ثابت می کند.

پایداری و ثبات

E88 با 14 درصد افزایش ظرفیت بالابر جانبی، در مقایسه با نسل قبلی، اطمینان بیشتری را از بالابرها در موقعیت های خطرناک تر به اپراتور می دهد.

طراحی چرخ های زنجیری بهبود یافته باعث افزایش عمر کلی زنجیرها می شود و قابلیت کشش بیشتری را ارائه می دهد. 

فاصله طولانی E88 از دندانه زنجیر چرخ ها سبب می شود هنگام خاموشی دستگاه، بیل مکانیکی بر روی زمین پایدار باشد، و لرزش را کاهش می دهد.

کابین پیشرفته

اپراتورها به راحتی می توانند با استفاده از انتخابگر الگوی کنترل در زیر صندلی خود، بین ISO و کنترل های استاندارد جابجا شوند و بلند شدن و نشستن مداوم یا انحراف را کاهش دهند.

کنترل اتوماتیک آب و هوا و گرم کن صندلی و تنظیمات عقب و پشتی سر صندلی می تواند یک محیط فوق العاده راحت را بدون توجه به شرایط، برای اپراتور ایجاد کند.

گزینه تیغه زاویه دار

پر کردن و درجه بندی با بیل مکانیکی به دلیل قدرت مانور محدود و کند می تواند کاری دشوار باشد. با این حال، سری R2 E88 گزینه ای را ارائه می دهد که می تواند این روند را بسیار کارآمدتر کند. گزینه تیغه زاویه دار این امکان را به اپراتور می دهد تا تغییر زاویه تیغه 25 درجه در هر دو جهت را در اختیار داشته باشد.

همچنین، گزینه تیغه زاویه دار ویژگی دیگری را به لیست ویژگی های گسترده تقویت شده E88 اضافه می کند. زاویه تیغه را می توان تغییر داد تا بیل مکانیکی در سطح و زمین ناهموار ثابت بماند که به اپراتور اجازه می دهد کارهایی مانند حفاری در شیب را انجام دهد.

ویژگی های استاندارد افزوده:

خاموشی خودکار 

تغییرات خودکار

سفر دو سرعته

هیدرولیک کمکی با اتصال دهنده های بازو و جریان قابل انتخاب

چراغ های کار LED

استارت بدون سوئیچ محافظت شده با رمز عبور

نمایشگر 5 اینچی

هیدرولیک کمکی

کنترل نوسان دکل 

گزینه های آپدیت شده:

صفحه نمایش لمسی 7 اینچی

دوربین دید عقب

دریچه انتقال دهنده گیره برای افزایش عملکرد گیره هیدرولیکی

چنگک هیدرولیکی برای تغییرات سریع اتصالات

کانترویت اضافه

زنجیر چرخ های فولادی

زنجیرهای تقسیم شده

ضمانت محافظت Plus

ضریب هوشی دستگاه (پکیج سلامت و امنیت)

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21680