اپلیکیشن بهره برداری کاترپیلار

اپلیکیشن بهره برداری کاترپیلار

نرم افزار بهره برداری کاترپیلار، یک اپلیکیشن مبتنی بر وب است که نمای کلی عملکرد تجهیزات را در سایت کار ارائه می دهد.

اپلیکیشن بهره برداری کاترپیلار، گزارشات تولید دقیق را فراهم کرده و به شرکت ها اجازه می دهد تا از راه دور، بهره وری سایت کار را نظارت کنند. این اپلیکیشن همچنین اطلاعات سایت را از سیستم های پردازش در ناوگان ماشین آلات، که توسط یک دستگاه Telematics Link Cat پشتیبانی می شود، تجسم می کند. کاربران با استفاده از مرورگرهای وب در دسکتاپ و تلفن همراه، می توانند اطلاعات بهره برداری را تجزیه و تحلیل و مقایسه کنند و فرصت هایی را برای کاهش هزینه ها و بهبود بهره وری فراهم کنند. همه این کارها هنگام کار و به صورت غیر مستقیم انجام می شود و به بازدید فیزیکی از سایت نیاز ندارد.

این شرکت می گوید کاربران می توانند ببینند که کدام دستگاه ها بهره وری و سود آوری بیشتری دارند و کدام دستگاه ها بهره وری کمتری دارند و دلیل آن را پیدا کنند، بنابراین اقدامات اصلاحی می تواند انجام شود. این اپلیکیشن اطلاعات را مستقیما از "مغز" دستگاه می گیرد تا اطلاعات دقیق درباره آنچه دستگاه انجام می دهد را گزارش دهد. گزارش ها را می توان از طریق ایمیل به طور مستقیم به کاربر تحویل داد. معیارهای کلیدی اطلاعات عبارتند از: زمان بیکاری، احتراق سوخت، محل، بارگیری، شناسه مواد و کامیون، سرعت، دوره های کامل و غیره.

اپلیکیشن بهره برداری کاترپیلار برای طیف گسترده ای از ماشین آلات جدید و قدیمی این شرکت و همچنین دیگر برندها در دسترس است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21507