اولین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری میزان به نقل از شاتا، نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز با حضور مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و بهمن حسین زاده، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و شهرسازی در تاریخ 13 بهمن ماه آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه تا چهارشنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدید کنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران است.
 
همچنین مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز در تهران گفت: نمایشگاه ساخت و ساز برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبلور استارت آپ‌های ساختمانی محسوب می‌شود.

بهمن حسین زاده با بیان این که وزارت صنعت، معدن و تجارت ارتباط تنگاتنگی با وزارت راه و شهرسازی دارد، افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در خاورمیانه است که تلاش می‌کنیم در حوزه‌های تخصصی آن نمایشگاه‌های جداگانه برگزار کنیم.

وی نمایشگاه ساخت و ساز را محل تبلور یافته‌های استارت آپ‌های این حوزه دانست و اظهار کرد: در همین رابطه ۳۸ شرکت برای اولین بار در این نمایشگاه حضور دارند و قطعا تعداد این شرکت کنندگان در سال‌های بعد با افزایش روبرو خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با اشاره به این نکته که در برگزاری اولین نمایشگاه ساخت و ساز از مدل‌های خارجی الگو برداری شده است، عنوان کرد: برای نخستین بار است که کوشش شده در صنعت ساختمان به برگزاری نمایشگاه‌های مربوط با صنایع پائین دستی مانند نمایشگاه ساخت و ساز بپردازیم و این نمایشگاه موجب می‌شود که بین مشاورین، مهندسین و پیمانکاران ذی صلاح و سازمان نظام مهندسی ارتباط ایجاد شد.

وی به نقش این نمایشگاه در افزایش رشد صنعت ساختمان در حوزه‌های مختلف آموزش مشاوره و طراحی اشاره کرد و افزود: ما سالانه ۵۰۰ میلیون دلار صادرات در حوزه خدمات فنی و مهندسی داریم که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران می‌کوشد تا با برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در کشور‌های همسایه و ارایه تسهیلات به صادرکنندگان در این حوزه در برگزاری نمایشگاه‌ها نقش مهمی ایفا کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21547