افزودن فناوری های جدید به موتورگریدرهای سری GP جان دیر

افزودن فناوری های جدید به موتورگریدرهای سری GP جان دیر

جان دیر در حال گسترش قابلیت های موتورگریدر های سری Grade Pro) GP) خود با فناوری جدید است.

فناوری جدید سری GP شامل ویژگی های منحصر به فرد صنعت جان دیر از جمله بلید استو (Blade Stow  ) و دستیابی خودکار به شیب متقاطع (Auto-Gain for Cross Slope) است. توانایی های جدید، همچنین شامل اجتناب از آسیب رسیدن به ماشین، افزایش بهره وری، افزایش زمان کار و کاهش هزینه های عملیاتی روزانه در حین کار می شود.

لوک کورث، مدیر بازاریابی محصولات جان دیر در بخش موتورگریدرها می گوید: "مشتریان، ما را به چالش می کشند تا روش های جدیدی را برای تلفیق فن آوری های هوشمند در محصولات جان دیر پیدا کنیم. آنها به دنبال راه حل هایی برای سهولت کار و کارآیی تجهیزات هستند."

وی افزود: "این ویژگی های جدید به اپراتورهای تازه کار اجازه می دهد تا پیشرفت سریع تری داشته باشند و همه اپراتورها می توانند از مزایای گریدرهای جان دیر بهره کافی را ببرند. ما متعهد هستیم که با آوردن نوآوری در صنعت ساخت و ساز که همیشه در حال پیشرفت است، تجربه متفاوتی را برای مشتری ارائه دهیم. "

Blade Stow و Auto-Gain

دو تکنولوژی جدید جان دیر، بلید استو و دستیابی خودکار، استفاده از موتورگریدر سری GP را برای اپراتور ساده می کنند.

بلید استو، که به طور استاندارد همراه با ایستگاه از پیش تنظیم شده دستگاه یا Automation Suite است، با لمس یک دکمه با تنظیم خودکار، تیغه را در محل درست قرار می دهد.

با استفاده از دستیابی خودکار، دستگاه سری GP به طور خودکار و بر اساس شرایط کار، شیب متقاطع را هنگام کار تنظیم می کند. این ویژگی نیاز گریدر به انجام تنظیمات دستی را از بین می برد. همچنین، تکنولوژی دستیابی خودکار با اطمینان از حرکت دقیق تیغه در شرایط متغیر، بهره وری را برای اپراتورها ارتقاء می دهد.

اجتناب از آسیب رسیدن به دستگاه

همچنین، موتورگریدرهای سری GP را می توان با آپشن اختیاری اجتناب از آسیب رسیدن به دستگاه ( Machine Damage Avoidance )، ارتقاء داد.

هنگامی که تکنولوژی اجتناب از آسیب رسیدن به دستگاه فعال می شود، از تماس ناخواسته تیغه با لاستیک و پله ها یا قاب کابین و زین با جدول جلوگیری کرده و احتمال خرابی دستگاه را کاهش می دهد. با استفاده از این ویژگی، اپراتورها می توانند روی کار مورد نظر تمرکز کنند و بهره وری را افزایش دهند.

مدل های هوشمند، پیشرفت های اضافی موتورگریدر را برای انعطاف پذیری و بهره وری بیشتر صنعت، از جمله اولین موتورگریدر بدون دکل، ارائه کردند. 

علاوه بر این، موتورگریدر های هوشمند جان دیر اکنون به سیستم موقعیت یابی محلی (LPS) مجهز هستند.

جان دیر اکنون Premium Circle را در تمامی موتورگریدر های هوشمند سری GP نصب کرده است. این فناوری با از بین بردن سایش ها و اطمینان از محکم ماندن در حین کار، به افزایش دقت کمک کرده و در عین حال به طور قابل توجهی گشتاور و سرعت را کاهش می دهد.

به گفته جان دیر، علاوه بر این ها، قدرت فناوری هوشمند اسمارت گرید، باعث افزایش بهره وری و زمان کار دستگاه شده و بر عملکرد پیمانکاران تأثیر مثبت می گذارد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21598