افزودن فناوری جدید جان دیر به موتورگریدرهای سری GP

افزودن فناوری جدید جان دیر به موتورگریدرهای سری GP

جان دیر در حال توسعه قابلیت های موتور گریدرهای سری GP خود با افزودن چندین فناوری جدید است. اکنون گریدرها با عبور خودکار (Auto-Pass)، تغییر خودکار پلاس (Auto-Shift PLUS)، شناور قابل تنظیم و پشتیبانی از راه دور اسمارت گرید در دسترس هستند. با توجه به معرفی گزینه "اجتناب از آسیب به ماشین" و Blade-Stow که در نوامبر سال 2020 معرفی شد، Auto-Pass و Auto-Shift PLUS توانایی ماشین را بیشتر می کنند. ویژگی های کاملاً قابل برنامه ریزی و بصری برای هر شغلی ایده آل است و به اپراتورهای جدید و باسابقه کمک می کند تا بهره وری بالایی داشته باشند.

مت گودرت، مدیر بازاریابی راه حل های جان دیر، گفت: "خط تولید موتورگریدر جان دیر دارای یک نوآوری فنی و مکانیکی است که از دهه های گذشته با معرفی اولین سیستم کنترل درجه سه بعدی در این صنعت در سال 2019 برجسته می شود."

گودرت افزود: "سریع به امروز منتقل می شود و ما همچنان در تلاش هستیم تا قابلیت های پیشرو در صنعت را ارائه دهیم که به اپراتورهای جدید یا باتجربه امکان کار با کارآیی بیشتر در سایت شغلی را بدهد. جدیدترین ویژگی ها بر اساس این میراث ساخته شده اند و به ما امکان می دهند قدرت و دقت بیشتری را به دست اپراتور برسانیم."

عبور خودکار

برنامه های Auto-Pass حرکات ماشین را در ابتدا و انتهای برنامه ریزی درجه بندی می کنند. ضمن تنظیم سرعت این حرکات و چرخاندن تیغه 180 درجه، دستگاه ضمن آماده سازی برای عبور بعدی، همزمان تیغه را روی زمین قرار می دهد.

Auto-Pass همچنین به عنوان یک گزینه در مدلهای سری GP و بصورت استاندارد در موتورگریدرهای اسمارت گرید موجود است. می تواند برای بالا بردن و چرخش تیغه در انتهای یک درجه بندی، زاویه تمام شده را برنامه ریزی کند.

تغییر خودکار پلاس

با توجه به موفقیت در راه اندازی گیربکس AutoShift در سال گذشته، Auto-Shift PLUS ، نیاز به استفاده از پدال را برطرف می کند. این اپراتور را قادر می سازد از گاز و ترمز استفاده کند که به افزایش کنترل دستگاه کمک می کند. Auto-Shift PLUS اجازه می دهد تا دستگاه بدون خاموشی متوقف شود که به کاهش خستگی در هنگام برش هموار موانع یا سازه ها کمک می کند.

شناور قابل تنظیم

شناور قابل تنظیم یکی دیگر از ویژگی های استاندارد است که اکنون در تمام موتورگریدرهای سری GP موجود است. این ویژگی اجازه می دهد تا سوئیچ های شناور برای کنترل هر عملکرد کمکی برنامه ریزی شوند و اجازه می دهد تا حداکثر سه سوئیچ شناور را از طریق مانیتور برنامه نویسی کنید که به برنامه هایی که اغلب از عملکردهای کمکی استفاده می شود، قابلیت انعطاف پذیری می دهد.

پشتیبانی از راه دور اسمارت گرید

پشتیبانی از راه دور اسمارت گرید که اکنون یک ویژگی استاندارد در موتورگریدرهای اسمارت گرید است؛ فروشنده حتی از کیلومترها دورتر به دستگاه متصل می شود. فروشنده می تواند مشکلات دستگاه را عیب یابی کرده و نرم افزار کنترل درجه را از نمایندگی به روز کند و باعث کاهش زمان خرابی شود. برای مشتریان، پشتیبانی از راه دور اسمارت گرید امکان انتقال از راه دور پروژه را فراهم می کند و نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه نیست. همچنین، هر مشکلی که برای ماشین به وجود آید را می توان از راه دور برطرف کرد درنتیجه یک راه حل کارآمد برای ناوگان تجهیزات در هر اندازه تلقی می شود. 

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21644