افزایش 32 درصدی فروش ماشین آلات ولوو

افزایش 32 درصدی فروش ماشین آلات ولوو

افزایش 32 درصدی فروش تجهیزات ساخت و ساز ولوو در سه ماه دوم سال 2018
شرکت ولوو با کمک گروه های خود، پیشرفت چشمگیری در فروش، درآمد و سفارش داشته است.
با ترکیبی از محصولات رقابتی و تقاضای بالا در اکثر بازارها، ماشین آلات ولوو فروش خالص در سه ماهه دوم سال 2018 را با 32٪ افزایش در مقایسه با سال قبل گزارش کرده است. کنترل خوب هزینه نیز منجر به بهبود در سودآوری شده است.
در سه ماهه دوم سال 2018، میزان سفارش 41 درصد ومیزان تحویل در این دوره 38 درصد با 24108 دستگاه افزایش یافت. اکثر سفارشات از چین بود که باعث افزایش 72درصدی تقاضا برای لودر چرخی SDLG و بیل مکانیکی SDLG ولوو شد.


بهبود بازار:
سه ماهه دوم سال 2018 روند بهبود تقاضا در بازارهای اصلی را به خود دید. به عنوان مثال در سالهای اخیر، اروپا 8 درصد، آمریکای شمالی 17 درصد و آمریکای جنوبی 28 درصد بهبود داشته اند. آسیا (به استثنای چین) تا 19 درصد افزایش داشته در حالیکه بازار چینی همچنان با رشد چشمگیر 47 درصدی پیشرفت کرده است.

ملکر جرنبرگ، رئيس تجهیزات ساخت و ساز ولوو، می گوید: "شرکت ولوو به خوبی در محصولات و خدمات قوی است. ما تلاش هایمان را برای بهبود کارایی در زنجیره عرضه ادامه می دهیم و در مسیر درست حرکت می کنیم. پیدا کردن تعادل بین سرمایه گذاری در فن آوری های جدید و حفظ آگاهی و تطبیق هزینه ها در مدت باقی مانده از سال ادامه خواهد داشت."
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21189