افزایش تغییرپذیری بدنه و عملکرد PTO توسط ECU Peterbilt جدید

افزایش تغییرپذیری بدنه و عملکرد PTO توسط ECU Peterbilt جدید

Peterbilt واحد کنترل الکتریکی وسایل نقلیه (VECU) خود را برای کمک به افزایش عملکرد کامیون و قابلیت تغییرپذیری آسان بدنه معرفی کرد.

رابرت وودال، معاون مدیر کل فروش و بازاریابی Peterbilt، گفت:" میراث Peterbilt بر پایه ی مشتریان ساخته می شود به طوری که می توانند یک کامیون سفارش دهند تا مخصوص آنها طراحی شده و کارها را با کارآمد ترین و قابل اطمینان ترین شکل انجام دهند. عملکرد پیشرفته PTO برای موتور MX، کنترل سیم کشی و ظرفیت الکترونیکی VECU ، دسترسی مشتریان به عملکرد تکنولوژیکی و پیکربندی گسترده از کل عملیات کامیون را فراهم می کند."

Peterbilt با مشتریان و تولید کنندگان تجهیزات کامیون کار می کرد تا فرایند یکپارچه سازی الکتریکی شاسی Peterbilt را با یک بدنه حرفه ای بهبود بخشد. ارتباط الکتریکی مناسب بین شاسی و بدنه، کلید حفظ قابلیت اطمینان است.

Peterbilt انواع اتصالات بدنه را برای ساده سازی فرایند یکپارچه سازی ارائه می دهد. این شامل تنظیمات سفارشی برای عملیات PTO، سوئیچ های چندگانه برای بهبود قابلیت های تشخیصی و ایمنی اضافی است. مشتریان همچنین قادر خواهند بود از یک اتصال استاندارد RP1226 که در داخل کابین قرار دارد استفاده کنند تا به راحتی به امکانات الکترونیکی پس از فروش مانند سیستم های مخابراتی، ELD ها و کنترل های بدنه الکترونیکی متصل شود.

VECU در کامیون های مدل 567 و 579 تولید شده است.

 

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21309