افتتاح آزمایشگاه سلول سوخت هیدروژنی ولوو با هدف گذر از ماشین های الکتریکی

افتتاح آزمایشگاه سلول سوخت هیدروژنی ولوو با هدف گذر از ماشین های الکتریکی

گروه ولوو آزمایشگاه اختصاصی تست سوخت هیدروژن را در مرکز فنی تجهیزات ساخت و سازی ولوو در اسکیلستونا، سوئد افتتاح کرده است.

این تاسیسات اولین واحدی در گروه است که به طور کامل واحدهای سلولی سوختی را آزمایش می کند.

تونی هاگلبرگ، رئیس قدرت پایدار ولوو می گوید: "فناوری سلول سوختی عامل اصلی راه حل های پایدار برای ماشین آلات ساختمانی سنگین تر است و این سرمایه گذاری ابزار حیاتی دیگری را برای دستیابی به اهداف علمی در اختیار ما قرار می دهد. این آزمایشگاه در سطح جهانی به گروه ولوو نیز خدمت خواهد کرد، زیرا اولین آزمایش آزمایشگاهی پیشرفته است." 

تجهیزات ساخت و ساز ولوو می گوید که فناوری سلول سوختی هیدروژنی به همراه راه حل های الکتریکی باتری و موتورهای دیزلی پایدارتر، در اهداف کلی الکتریکی نقش اساسی دارد. این شرکت اکنون یک بیل مکانیکی کامپکت و لودر چرخدار در دست تولید دارد. 

این شرکت می گوید فناوری سلول سوختی هیدروژن "جایگزین امیدوار کننده ای" در تجهیزات ساخت و سازی بزرگتر است که اندازه باتری برای این ماشین ها بسیار غیر عملی است.

ولوو می گوید توسعه سلول سوختی هیدروژنی یک بخش اصلی از اهداف کلی الکترو محرک گروه ولوو را تشکیل می دهد که تا سال 2040 به کربن خنثی تبدیل می شود. 

هاگلبرگ می گوید: "هیدروژن از طروق مختلفی قابل تولید است و داشتن یک چرخه حیات در کل زنجیره ارزش، بسیار مهم است. نه تنها تحقیق و توسعه انجام شده در آزمایشگاه، به تولید راه حل های ساختمانی فسیلی اختصاص نخواهد یافت، بلکه ما همچنین به چگونگی تولید هیدروژن خود نگاه خواهیم کرد و برای هیدروژن به اصطلاح "سبز" تولید شده از انرژی های تجدید پذیر تلاش خواهیم کرد."

ولوو توضیح می دهد که سلول های سوختی با ترکیب هیدروژن با اکسیژن و در نتیجه واکنش شیمیایی حاصل از تولید برق، کار می کنند. در فرآیند بدون انتشار، سلول سوختی تقریباً مانند باتری کار می کند با این تفاوت که به جای اینکه از منبع خارجی شارژ شود، برق خود را از هیدروژن موجود در آن تولید می کند. به گفته این شرکت، این فناوری، امکان دامنه های رانندگی طولانی تر و حمل و نقل طولانی مدت را فراهم می کند.

مانند دستگاه های الکتریکی، دستگاه های مجهز به سلول سوختی هیدروژنی نیز به طور قابل توجهی ساکت تر از دستگاه های دیزلی هستند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21650