اسکید استیرهای ASV سری MAX

اسکید استیرهای ASV سری MAX

ASV با افزودن بالابر عمودی VS-75 و بالابر شعاعی RS-75، سری MAX اسکید استیرهای خود را گسترش داده است. 

خط تولید سری MAX با لودرهای کامپکت چرخ زنجیری در اواسط سال 2020 معرفی شد. اسکید استیرها مانند ماشین های چرخ زنجیری از یک کابین نسل جدید با دید 360 درجه، افزایش فضای اپراتور، صندلی راحت تر و صفحه نمایش لمسی جدید با تکنولوژی بالا بهره مند می شوند.

باک استورلی، مدیر خط تولید ASV، گفت: "ما قبلا چیزهای خوبی در مورد لودرهای کامپکت چرخ زنجیری سری MAX از مشتریان و فروشندگان شنیده ایم. راه اندازی فوق العاده موفقیت آمیز بود که در نهایت ما را واداشت تا در اوایل سال جاری 30 درصد ظرفیت تولید را افزایش دهیم تا به تقاضا پاسخ دهیم. ما خوشحالیم که به اپراتورها امکان دستیابی به تجربه برتر در هدایت اسکید استیرها را می دهیم. راحتی، دید بهتر و سهولت استفاده به معنی اپراتورهای شادتر و روزهای کاری راحت تر است. "

کابین جدید

اپراتورهای سری MAX از دید 360 درجه ای با قابلیت دیدن محیط اطراف و روشنایی LED استاندارد، نور جانبی اختیاری و درب بدون فریم که سطح شیشه ای کف تا سقف را فراهم می کند، بهره مند می شوند. این در مقایسه با مدل های قبلیASV ، 52 درصد سطح شیشه ای بیشتر را در کابین محصور فراهم می کند.

همچنین، اپراتورها می توانند با سری MAX از چندین ویژگی راحتی و قابلیت که می توانند به پیکربندی اصلی اضافه شوند، در روزهای طولانی تر، با راحتی بیشتر کار کنند. صندلی ضد ارتعاش جدید کمک می کند تا کابین تقریباً برای تمام انواع بدنه قابل دسترسی باشد. کابین با بلندگو و رادیو و اتصال بلوتوث عرضه می شود.

دریچه فرار

ماشین های سری MAX شامل اولین دریچه فرار سقف کشویی صنعت هستند که به اپراتورها اجازه می دهد در موقعیت های اضطراری به جای خروج از پنجره عقب در کنار موتور داغ، به سرعت از سقف خارج شوند. این مدل ها همچنین دارای پنجره های تقویت شده برای مقاومت در برابر ضربه هستند. 

سری MAX با یک صفحه نمایش لمسی 18 سانتی متری، برنامه ریزی سرویس و مدیریت کار را بهبود می بخشد. این صفحه شامل ابزارهای حیاتی برای نظارت است که از طریق دوربین پشتیبان، نمایی را نمایش می دهد و آن را با تاریخچه خدمات و برنامه ها ادغام می کند. ویژگی های مدیریت شغل مانند رمز عبور اپراتور، پیگیری زمان بیکاری و سایر موارد نیز موجود است. اپراتورها در هر سطح از مهارت، از سوئیچ بصری و کنترل های جدید بهره مند می شوند. 

کارایی

بالابر شعاعی RS-75 دارای ظرفیت عملیاتی 1180 کیلوگرم، توان 75 اسب بخار و نیروی شکست 2650 کیلوگرم است. بالابر عمودی VS-75 دارای قدرت شکست 2685 کیلوگرم و ظرفیت عملیاتی 1.587 کیلوگرم و همچنین توان 75 اسب بخار است.

به لطف فاصله 27 سانتی متری از زمین، هر دو مدل قادر به عبور از روی موانع بدون معلق ماندن هستند.

همچنین، شاسی تقویت شده اسکید استیر باعث بهبود عملکرد هنگام بالا رفتن از تپه هایی با زاویه عزیمت 24 درجه می شود.

ماشین آلات با دسترسی آسان و نگهداری راحت، سهولت سرویس دهی را به حداکثر می رسانند.

سیستم های خنک کننده و درب چرخشی دسترسی به فیلترها و سایر ایستگاه های بازرسی روزانه را برای تعمیر و نگهداری آسان فراهم می کنند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21669