استخراج معادن را با استراتژی تجهیزات مناسب به حداکثر برسانید

استخراج معادن را با استراتژی تجهیزات مناسب به حداکثر برسانید

تجهیزات استخراج سرمایه قابل توجهی به شمار می آیند، اما با ظهور فناوری، اکنون حتی ابزارهای بهتری نیز برای به حداکثر رساندن بهره وری در اختیار داریم. 

صنعت معدن از کل هزینه مالکیت به تمرکز بر کاهش هزینه در هر تن در حال تغییر است. و این درک که اگر می خواهید به چیزهای بیشتری دست پیدا کنید، باید با سرمایه گذاری نه تنها در تجهیزات مناسب بلکه در فروشندگان تجهیزات مناسب نیز شروع کنید. یک شریک قابل اعتماد که می تواند به شما کمک کند که از تجزیه و تحلیل ها و بینش های عملی استفاده کنید تا بهره وری عملیاتی را در عملیات استخراج خود ایجاد کنید. 

از فناوری استفاده کنید

در هنگام خرید تجهیزات، فناوری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عامل اصلی تعیین کننده است. این می تواند بهره وری بهتر و بینش بیشتری را در مورد عملیات تجاری فراهم کند.

یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت عملیات شامل استفاده از تجهیزات و فناوری به عنوان ابزاری استراتژیک برای کاهش هزینه در هر تن است. تجهیزات با کیفیت بالا که مستقیماً با آخرین فناوری در کارخانه عرضه می شوند ممکن است هزینه بیشتری را شامل شوند، اما مزایای بزرگی را ارائه می دهند که در طولانی مدت نتیجه می دهند؛ از جمله استفاده از سوخت کمتر، کار سریعتر و بارگیری بیشتر تن در ساعت. با استفاده از یک فرمول ساده، هزینه در ساعت، تقسیم بر تن در ساعت محاسبه می شود. نتیجه حداکثر بهره وری با هزینه کمتر است.

فناوری 100 درصد دقت را ارائه می دهد و حدس و گمان را از معادله خارج می کند. هنگامی که یک اپراتور از کامیون استفاده می کند، همیشه نمی توانید نحوه ترمز یا تعویض دنده را کنترل کنید اما با کمک فناوری می توانید سطح عملکرد یکسانی را برای هر کاربر حفظ کنید و دقت و ثبات کامل را ارائه دهید.

این فناوری ضمن افزایش عمر تجهیزات، کاهش هزینه های نگهداری و هزینه هر تن، به افزایش ایمنی و بهره وری کمک می کند. همچنین، عملیات استخراج از پیشرفت های سیستم های مخابراتی که به ردیابی روند کار در سایت کمک می کند و اطلاعاتی در مورد احتمال تاخیر را به دست می آورد، بهره مند می شود. همچنین هنگامی که دستگاهی به سرویس نیاز دارد، هشدار دریافت خواهید کرد تا بتوانید ضرر به اپراتور را به حداقل برسانید و بهره وری را افزایش دهید، و همچنین برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری را انجام دهید.

فناوری های خودمختار با ایجاد کارایی بیشتر، تغییر شکل نقش ها و به حداکثر رساندن استفاده از تجهیزات، شروع به تغییر عملیات استخراج و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن اپراتورها می کنند. با اتوماسیون، ماشین آلات می توانند بدون تغییر شیفت کارها را انجام دهند و در صورت لزوم می توانند 24 ساعته کار کنند.

دسترسی به داده

سایت های استخراج اغلب در محیط های دور افتاده و ناهموار قرار دارند. این مسئله می تواند چالش های مهمی را در ورود و بازگشت اپراتورها به این سایت ها ایجاد کند، بدون ذکر هزینه ای که خود تجهیزات می توانند متحمل شوند. هزینه کار در این مکان ها مبلغ قابل توجهی است و می تواند به سرعت با خرابی تجهیزات برنامه ریزی نشده یا سایر مسائل پیش بینی نشده افزایش یابد.

از سنسورها و سیستم های کنترل الکترونیکی موجود در تجهیزات می توان برای تولید حجم زیادی از داده های مهم استفاده کرد. این اطلاعات می تواند سلامت و وضعیت دستگاه، ساعتها، مکان و نحوه استفاده، ردیابی گردش کار و چرخه های تولید را پیگیری کند و همچنین به حداکثر رساندن زمان کار دستگاه کمک کند.

با ترکیب تخصص و داده ها و تجزیه و تحلیل ها، فروشندگان تجهیزات می توانند پشتیبانی 24 ساعته و راه حل های نگهداری پیشگیرانه را از راه دور ارائه دهند. دستیابی به داده های مربوط به سلامت تجهیزات از مزایای اساسی نظارت بر شرایط است. بهینه سازی عملکرد از طریق استفاده از این داده ها می تواند به بهبود بهره وری، به حداکثر رساندن استفاده از تجهیزات، از بین بردن حمل غیر ضروری، کاهش خرابی قطعات، کاهش هزینه هر تن و کاهش هزینه های مالکیت کمک می کند.

استخراج ارزشمندتر

هرچه دسترسی به رسوبات عمیق تر و دشوارتر می شود، نیاز به افزایش بهره وری بیشتر می شود و در عین حال فشار هزینه های کاری بالا و قیمت متغیر کالاها نیز وجود دارد.

یک برنامه تهاجمی برای کاهش هزینه ها پاسخ منطقی به همه این چالش ها است. با این حال، این روش تمام تمرکز خود را بر این امر قرار می دهد که چگونه می توان بیشتر کار کرد و از سرمایه خود بیشتر بهره برد. وقتی تمرکز فقط روی بهره وری کوتاه مدت است حفظ هرگونه پیشرفت چشمگیر در عملیات استخراج با چالش رو به رو می شود. 

وقتی شرکت ها تمرکز خود را بر استراتژی بلند مدت برای کاهش هزینه عملیاتی به ازای هر تن بگذارند، یک تغییر واقعی شروع می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21657