ارتقا بزرگترین بولدوزرهای جان دیر با تیغه ها و زیراتاقی های جدید

ارتقا بزرگترین بولدوزرهای جان دیر با تیغه ها و زیراتاقی های جدید

جان دیر نسخه جدید محصولات را برای بولدوزرهای 950K و 1050K ارائه داده است.

به روزرسانی های بولدوزر، با توجه به خواسته های مشتری، به منظور بهبود بهره وری، دوام و رضایت اپراتور طراحی شده اند.

از ویژگی های جدید بزرگترین بولدوزرهای موجود در مجموعه جان دیر، می توان به فریم چرخ زنجیری دو باگی، گزینه های جدید سیستم زیراتاقی Extended Life و تیغه های به روز اشاره کرد.

مت گودرت، مدیر بازاریابی راه حل ها در جان دیر، گفت: "وقت گذرانی ما در سایت های مشتری به ما این امکان را داده است تا با اطمینان یک زیراتاقی برای 1050K طراحی کنیم که عملکرد و بهره وری را در مناطق ناهموار به شدت بهبود می بخشد. با به روزرسانی دستگاه های 950K و 1050K، مانند گزینه عمر طولانی زیراتاقی Extended Life، دستگاه زمان بیشتری کار می کند و تجربه اپراتور را نیز به طور قابل توجهی افزایش می دهد."

بولدوزر 950K دارای قدرت موتور 265 تا 280 اسب بخار، وزن عملیاتی 29606 تا 33431 کیلوگرم و طول 3.4 متر روی زمین است.

بولدوزر 1050K مجهز به موتور 350 اسب بخار Tier 4 Final و وزن عملیاتی 43270 تا 43590 کیلوگرم و همچنین طول 3.4 متر روی زمین می باشد.

فریم چرخ زنجیری دو باگی

فریم چرخ زنجیری دو باگی در 1050K کیفیت سواری را بهبود می بخشد. 1050K با داشتن لایه دوم باگی، عایق های جدید و هندسه تصفیه شده باعث افزایش دوام و سواری نرم تری می شود که خستگی را برای اپراتورها در شیفت های طولانی کاهش می دهد.

زیراتاقی Extended Life

به روزرسانی دیگر برای بولدوزرهای 950K و هم 1050K، گزینه زیراتاقی Extended Life است. زیراتاقی Extended Life که در مدل های کوچکتر بولدوزروجود دارد، از عایق های زنجیره ای با روکش  SC-2جان دیر بهره می برد که با استفاده از یک پوشش اختصاصی که لایه ضخیمی را تشکیل می دهد، تولید می شود. عایق های روکش شده SC-2 دو برابر عایق های استاندارد عمر می کنند و باعث افزایش قابل توجه زمان کار دستگاه می شوند.

همچنین، تیغه 1050K Semi-U از مزایای زیادی از جمله افزایش ظرفیت با بهبود عملکرد برخوردار است. 

ویژگی تیغه جدید Semi-U باعث کاهش اتصال مواد شده و آلودگی های بیشتری را با خود حمل می کند و باعث افزایش بهره وری دستگاه می شود.

سایر به روزرسانی ها شامل اضافه شدن پیکربندی ذخیره سازی 950K و شیلنگ خارجی است. پیکربندی ذخیره سازی جدید کارخانه برای 950K که برای کار با ذغال سنگ و برنامه های تراشه چوب در نظر گرفته شده است، محافظت از ورقه فلزی در برابر ریختن مواد روی تیغه را فراهم می کند. این پیکربندی همچنین شامل یک بسته ویژه خنک کننده با عمر زیاد است.

برای هر دو مدل 950K و 1050K، جان دیر شیلنگ های خارجی را ارتقا داده است که موجب بهبود انعطاف پذیری و افزایش دوام در محیط هایی با آب و هوای سرد می شود.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21664