اختتامیه نمایشگاه بیل المللی قیر، آسفالت، تجهیزات و ماشین آلات وابسته

اختتامیه نمایشگاه بیل المللی قیر، آسفالت، تجهیزات و ماشین آلات وابسته

این نمایشگاه بین المللی تأمین کننده قسمتی از نیاز امروز برای طرح، اجرا، نگهداری، دوام و پایائی بخش روسازی راه ها و سایر عملیات عمرانی­ می باشد. دهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ های 23 الی 26 بهمن ماه 97 برگزار شد.

نمایشگاه قیر و آسفالت تهران

نمایشگاه قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته تهران (BAIEX) یک نمایشگاه بین المللی در حوزه قیر و آسفالت می باشد که افراد فعال در زمینه های تجهیزات و مهندسی شهری، ساختمانی، پل سازی، راه سازی و تونل سازی را برای تعاملات بیشتر دور هم جمع می کند.

این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای علمی و فنی خود را در حوزه صنایع قیر، آسفالت، ایزولاسیون و ماشین آلات وابسته ارائه می ­دهد و با ایجاد تعامل بین دست اندرکاران این حوزه و شرکت­های مشاور، پیمانکاران و کارفرمایان موجب ارتقای سطح کیفی و کمی صنایع مورد نظر می ­شود. این رویداد همچنین موجب ایجاد رقابت در تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات شده و بهینه سازی مصرف انرژی را در حوزه صنایع مورد نظر ایجاد می­کند. در این نمایشگاه، صادر کنندگان فعال در حوزه قیر، آسفالت، ایزولاسیون و ماشین آلات وابسته به خریداران خارجی جهت توسعه صادرات معرفی شده و تعاملات تجاری خود را شکل می دهند.

به جرات می توان گفت تقریبا تمام شرکت های معتبر داخلی در حوزه قیر و آسفالت، در این رویداد حضور داشتند تا محصولات خود را معرفی کنند. شرکت کنندگان این نمایشگاه، فرصتی بی نظیر برای ملاقات با افراد تاثیرگذار این عرصه، مهندسین و حرفه ای ها و موقعیتی ویژه برای آغاز تعاملات تجاری جدید داشتند.

شرکت کنندگان نمایشگاه قیر و آسفالت تهران 97

تولید کنندگان، وارد کنندگان و صادر کنندگان

کارخانجات و ماشین آلات تولید قیر، آسفالت و ایزولاسیون

ماشین آلات، تجهیزات مربوط به حمل و نقل و بسته بندی قیر، آسفالت و ایزولاسیون

ماشین آلات پخش قیر، آسفالت و ایزولاسیون

واحد های پالایشگاهی

صادر کنندگان قیر

وارد کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی قیر، آسفالت و ایزولاسیون

وارد کنندگان، تولید کنندگان و صادر کنندگان مواد اولیه، مواد افزودنی در جهت تولید و بهبود کیفیت صنایع قیر، آسفالت و ایزولاسیون

تولید کنندگان، وارد کنندگان و صادر کنندگان مواد حفاظتی، پوشش های سطحی، مرمت، درزگیری، خط کشی و لکه گیری آسفالت

تولید کنندگان، وارد کنندگان، صادر کنندگان صنایع نانو تکنولوژی در حوزه صنعت قیر، آسفالت و ایزولاسیون

تولید کنندگان، وارد کنندگان و صادر کنندگان فعال در حوزه صنعت ایزولاسیون، انواع عایق ها و کاربرد آن در کلیه مصارف خانگی، تجاری، صنعتی، شهری، آبادانی، عمران و خط تولید

انجمن ها، اتحادیه ها، مهندسین مشاور، پیمانکاران، ادارات دولتی، خصوصی و افراد حقیقی یا حقوقی فعال در حوزه قیر، آسفالت و ایزولاسیون و ماشین آلات وابسته

تولیدکنندگان، واردکنندگان، صادرکنندگان صنایع مرتبط به حوزه قیر، آسفالت و ایزولاسیون، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

شرکت های اطلاع رسانی و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری رایانه و سیستم های رایانه ای قابل استفاده در حوزه صنایع مرتبط

مشارکت کنندگان عملیات راهسازی و عمرانی

شرکت های مشاور، پیمانکاران عملیات راه سازی و عمرانی

شرکت های تولید کننده، وارد کننده و صادر کننده ماشین آلات راه سازی

تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه قیر و آسفالت تهران 97

دهمین دوره نمایشگاه قیر و آسفالت تهران (BAIEX) از تاریخ 23 الی 26 بهمن 97 (12 تا 15 فوریه 2019) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21406