اختتامیه سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته

اختتامیه سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته (Iran Trans Expo2018)، با بازدید مهندس محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان از نمایشگاه، و با شعار «حمل و نقل، چهل سال تلاش، پیشرفت و توسعه» آغاز به کار کرد. مهندس اسلامی در این بازدید به وسیله ویدئو کنفرانس، از الحاق اولین دیزل و موتور ملی به لکوموتیو رونمایی کرد.  

به گزارش روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های حمل‌ونقل کشور و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌های روز صنعت حمل‌ و نقل، راهسازی و راهداری، از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه، به مناسبت هفته حمل و نقل، در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا شد.

۳۴۱ شرکت فعال و معتبر داخلی و خارجی (۲۶۳ شرکت داخلی و خارجی و ۷۸ نهاد و گروه دولتی و خصوصی) در حوزه‌های حمل‌ و نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌ و نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌ و نقل در سومین نمایشگاه بین‌ المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته، حضور داشتند.

نمایشگاه امسال میزبان رایزنان، سفرا و هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای کره جنوبی، کرواسی، بلژیک، ‌آلمان، ایتالیا، امارات متحده عربی، فیلیپین، ‌ سوئیس، ویتنام، ‌ هنگ کنگ و اندونزی بوده تا ضمن بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌ها، امکان تبادل دانش فنی و ایده‌های جدید در حوزه حمل‌ونقل ایجاد شود.

این نمایشگاه که با حمایت وزارت راه و شهرسازی، فدراسیون جهانی راه(IRF) و با همکاری سازمان ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط، برگزار شد، شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل‌ و نقل زمینی (راه‌ آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌ و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته بود.

حمل و نقل هوشمند، ماشین آلات راهسازی، نقش دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزشی، بیمه، بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری در این صنعت، از دیگر محورهای مورد توجه در سومین نمایشگاه حمل و نقل بود.

از اتفاقات ویژه این دوره از نمایشگاه، برگزاری سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل با هدف تشویق، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل و نقل و کسب و کاره­های نوپا، بود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی و چندین نشست خبری و تخصصی نیز از دیگر برنامه‌های مهم این رویداد به شمار می آید.

عرضه برنامه‌های مربوط به بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و سیستم‌های هوشمند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای، بازارگاه‌های الکترونیک به‌عنوان حلقه ارتباطی بین صاحبان کالا، رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل در راستای صدور بارنامه مجازی، نمایش تصاویر آنلاین راه‌ها، سیستم‌های مربوط به مانیتورینگ اخبار، تجمیع اطلاعات سفر، میزان جرائم، نگهداری راه‌ها و PMS و ... از دیگر دستاوردهایی بود که در سومین نمایشگاه حمل‌و نقل و صنایع وابسته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21342