آپدیت لودرهای حفاری سری N شرکت Case

آپدیت لودرهای حفاری سری N شرکت Case

تجهیزات ساخت و سازCase  یک آپدیت مهم برای لودرهای حفاری سری N خود راه اندازی کرده است.

یکی از ویژگی های آپدیت شده PowerBoost نامیده می شود که اجازه می دهد تا اپراتور یک "افزایش لحظه ای از افزایش قدرت هیدرولیکی" را با فشار یک دکمه در سمت چپ دستگیره عقب دریافت کند.

PowerBoost هنگامی که حفاری در شرایط سخت مانند خاک رس، خاک سنگی و یا سرما صورت می گیرد، مفید است. PowerBoost تقویت کننده PowerLift است که باعث افزایش قدرت بارگیری نسبت به یک بیل مکانیکی می شود. Case  می گوید: این افزایش قدرت در دور موتورهای پایین تر به منظور بلند کردن آسان است.

یک گزینه جدید برای این ماشین ها، یک هیدرولیک لمسی جدید کارخانه است. این گزینه در تمام مدل های سری N توسعه یافته است و سازگار با اتصالات باکت مکانیکی یا هیدرولیکی است.

کنترل های جدید بیشتر

علاوه بر دکمه PowerBoost، Case سوئیچ های غلتکی جدید را به فرمان برای کنترل کمکی و پیشرفته اضافه کرده است، سه سوئیچ دیگر که عملکرد جدید کنترل لودر را ارائه می دهند، عبارتند از:

1. سوئیچ قرار گرفته در عقب فرمان که عملیات تکراری یا مداوم را آسان می کند مانند بارگیری کامیون ها.

2. یک سوئیچ غلتکی که می تواند در استفاده پیوست ها قفل شود.

3. کلید F-N-R جدید اجازه می دهد تا تغییرات جهت سریع و بدون برداشتن دست از فرمان انجام شود.

 قدرت و سرعت بیشتر

یکی دیگر از ویژگی های جدید DirectDrive نام دارد. DirectDrive، باعث بهبود درجه بندی و اقتصاد سوخت و ارائه سریع سرعت حمل و نقل می شود.

Case یک سیستم جدید سوخت رسانی الکترونیکی را اجرا کرده است که تمام هوا را لاین های سوختی برای کارآمدتر شدن فیلترهای سوختی تخلیه می کند. این سیستم به راحتی در سطح زمین قابل دسترسی است.

آپدیت کابین

در داخل کابین، اپراتورها یک صندلی ارتعاش گیر با کوسن نرمتر دراختیار دارند. صندلی همچنین دارای سیستم گرمایشی است.

یک ویژگی جدید استاندارد در سری N، یک رادیو بلوتوثی است که اپراتورها را قادر به تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی از گوشی هوشمند می کند. رادیو جدید همچنین دارای قابلیت Sirius XM است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21333