راهنمایی در مورد انتخاب بهترین باکت لودر چرخدار

آموزش انتخاب بهترین باکت لودر چرخدار

"سطل (باکت) چقدر باید بزرگ باشد؟"

این سوالی است که اکثر مردم هنگام انتخاب بهترین سطل (باکت) برای استفاده در لودر چرخدار خود می پرسند.

آنها می خواهند از حداکثر ظرفیت سطل برای انتقال مواد استفاده کنند، به این ترتیب روشن است که آنها سطلی را به لودر خود متصل می کنند که حجم بیشتری داشته باشد. در حقیقت حجم یک مقیاس مناسب برای سنجش ظرفیت یک لودر نیست.

سطل بزرگ در نهایت می تواند موجب کاهش بهره وری شود چرا که پر کردن آن مشکل تر است. این بدان معناست که یک سطل کوچکتر که پر کردن آن آسان تر است، می تواند برای شما بهره برداری بیشتری را به ارمغان آورد.

راهنمایی در مورد انتخاب بهترین باکت لودر چرخدار

پس چگونه یک سطل مناسب برای لودر چرخدار در برنامه های کاربردی انتخاب کنیم؟

شما باید به ماهیت مواد مورد استفاده، شرایط لودر چرخی، مهارت اپراتور و فاصله حمل و نقل توجه کنید. اگر فاصله حمل و نقل دور است، و همچنین می خواهید خطر خطرات احتمالی را در نظر داشته باشید؛ هدف شما باید یک سطل با اندازه مناسب و شکل مناسب باشد.

به عنوان مثال، Volvo General Purpose Bucket و Rehandling Flat Floor Bucket Volvo بسیار شبیه هستند. اما سطل عمومي (General Purpose Bucket ) بهترین انتخاب برای بارگذاری مواد شکننده است. سطل Rehandling Flat Floor بهترین انتخاب برای اداره، ذخیره سازی و بارگیری موادی مانند شن و ماسه است، زیرا برای مواد نرم بهینه سازی شده است.

سطلها را با یک پیوست ساده اشتباه نگیرید و تأثیرات آنها را در کسب و کارتان کم اهمیت ندانید. اکنون سوالات بیشتری را به جای  " سطل چقدر بزرگ است؟" در نظر بگیرید. مثلا بپرسید، "چطور سطل طراحی شده است تا مورد استفاده قرار گیرد؟"

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21239