2018 Road

آموزشگاه آسفالت 2018 Road ولوو

نیاز به آموزش آسفالت دارید؟ همین حالا در آموزشگاه " 2018-19 Road" ولوو ثبت نام کنید. جلسات در اواخر اکتبر 2018 آغاز می شوند و تا ماه مه سال 2019 ادامه خواهند یافت.

وین تاملینسون، متخصص آموزش فشرده سازی آسفالت آموزشگاه "Road" ولوو، می گوید: "ما مردم را تشویق می کنیم تا به زودی ثبت نام کنند چون کلاس ها سریع پر می شوند. کلاس های ما در عملیات های مربوط به فشرده سازی و آسفالت و همچنین بخش تعمیر و نگهداری بسیار محبوب است. دانش آموزان ما کلاس ها را با افزایش دانش ترک می کنند و این دانش در تولید مواد با کیفیت تر و عملکرد بهتر به آنها کمک می کند. این کلاس ها هزینه های عملیاتی و تعمیر و نگهداری را کاهش داده و مهارت های مختلفی را بهبود می بخشد در نتیجه سودآوری فراوانی را به همراه دارد."
جلسات در مرکز آموزش آموزشگاه "Road" در Shippensburg و Chambersburg در پنسیلوانیا و در غرب در فینیکس آریزونا برگزار می شود.

تمام مدرسان دارای دهه ها تجربه تدریس هستند و آموزش ها آخرین الزامات DOT را شامل می شوند.
توضیحات کلاس های آموزشگاه "Road" :
• عملیات فشرده سازی و آسفالت و تعمیر و نگهداری - دو روز یادگیری در کلاس درس به همراه دو روز تمرین در بهترین شیوه های برنامه های کاربردی، به همراه دوره ای از Volvo Compact Assist و فشرده سازی مستقیم.
• سیستم های اتوماتیک درجه بندی و شیب - درس هایی در مورد چگونگی ایمن سازی، انجام عملیات و رفع مشکلات و کنترل مسائل.
• ماشین های بزرگ فشرده سازی آسفالت - تعمیر و نگهداری و آموزش فنی برای غلتک آسفالت، از جمله عملکرد سیستم، عیب یابی و تنظیمات سیستم های هیدرولیکی و الکتریکی.
• ماشین های کوچک فشرده سازی آسفالت – مکانیک هایی برای آموزش غلتک آسفالت زیر 7 تن.
• ماشین های فشرده کننده خاك - دستورالعمل خدمات عمومي براي فشرده سازي خاك.
• سیستم های آسفالت هیدرولیکی و الکتریکی - آموزش سیستم های هیدرولیکی و الکتریکی دستگاه های آسفالت و چگونگی عیب یابی.
• عملیات آسفالت و تنظیمات - اصول عملیات آسفالت، تعمیر و نگهداری، تنظیم مکانیکی، تنظیم مقطع و تنظیمات در حال اجرا برای اطمینان از کیفیت کار.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21198