آغاز کار لودرهای چرخدار دوسان سری -7

آغاز کار لودرهای چرخدار دوسان سری -7

لودرهای چرخدار جدید دوسان سری -7 یک نقطه عطف مهم در کارخانه است.

شرکت دوسان واقع در آمریکای شمالی لودرهای چرخدار جدید -7 خود را به بازار عرضه کرده است که اولین دستگاه های تولید نسل بعدی این شرکت است.

لودرها به کابین های کاملاً جدید، افزایش ظرفیت باکت و فن آوری های جدید و صرفه جویی در مصرف سوخت مجهز شده اند.

لودرهای سری -7 دوسان در حال حاضر شامل هفت مدل با ظرفیت استاندارد باکت بین 2.8 تا 5.8 متر مکعب است و هم اکنون در کانادا و ایالات متحده موجود است. 

دوسان همچنین قصد دارد پنج مدل دیگر را با ظرفیت باکت بین 2 تا 2.5 متر مکعب در اوایل سال 2022 معرفی کند. لودرهای چرخدار که در سال 2022 راه اندازی می شوند شامل نسخه حامل ابزار برای دو مدل هستند.

لودرهای -7 که اخیراً منتشر شده اند شاملDL280-7  (جایگزینDL280-5 )، DL320-7 (جایگزینDL300-5 )،DL380-7  (جایگزینDL350-5 )،DL420-7  (جایگزینDL420-5 )، DL480-7 (جایگزینDL450-5 )، DL550-7 (جایگزین (DL550-5 وDL580-7  (جایگزین DL580-5) می باشند.

آرون کلینگارتنر، فروشنده و مدیر بازاریابی محصولات دوسان در آمریکای شمالی، گفت: "این واقعاً اولین تغییر عمده طراحی ما در حدود 10 سال گذشته با ماشین آلات ما است. چند سال گذشته ما واقعاً روی به روزرسانی دسته موتورها تمرکز کرده ایم و همچنین چندین ویژگی و مزایای کوچک را نیز در این راه گنجانده ایم. این واقعاً همان نوع محصول نسل بعدی است و ما از شروع کار با لودرهای چرخدار خود بسیار هیجان زده هستیم. "

چشم انداز جدید، کابین جدید

محسوس ترین تغییر در خط تولید لودر چرخدار دوسان، یک طراحی بیرونی جدید و برنده جایزه است. کابین کاملاً از نو طراحی شده و راحت تر است.

طرح کابین -7 برای استفاده راحت تر و بصری تر، کنترل های مهم و اغلب مورد استفاده را جابجا کرده است. همه لودرهای -7 از تنظیمات یکسانی برخوردار هستند، بنابراین اپراتورها هنگام حرکت از دستگاهی به دستگاه دیگر مشکلی نخواهند داشت.

برای دید بهتر از کابین، مساحت کل شیشه 14 درصد بیشتر از مدلهای قبلی است و یک درب تمام شیشه ای دید در سمت چپ را بهبود می بخشد. آینه های بزرگ، نمای اپراتور را به کناره و پشت دستگاه گسترش می دهند. همچنین، یک دوربین عقب استاندارد نمایی اضافی از اطراف دستگاه را فراهم می کند و در صفحه نمایش 20 سانتی متری Smart Touch ظاهر می شود. اپراتورها می توانند بدون ابزار نمایشگر را به راحتی بالا و پایین ببرند.

سیستم گرمایش و سرمایش در مقایسه با لودرهای چرخدار قبلی دوسان با طراحی مکان های جدید خروجی برای بهینه سازی جریان هوا در کابین، بهبود یافته است. فضای پا نیز نسبت به نسل های قبلی افزایش یافته و فضای ذخیره سازی اضافی داخل کابین نیز در نزدیکی پورت شارژ USB اضافه شده است.

فرمان الکتریکی برای مدل های سفارشی سری -7 به عنوان یک آپشن موجود است. در مدل های دارای این ویژگی، جوی استیک الکترونیکی که اپراتورها می توانند با توجه به اولویت خود آن را تنظیم کنند، در بازوی سمت چپ قرار دارد.

کلینگارتنر گفت: "استخدام اپراتورهای تجهیزات سنگین برای مشتریان ما به طور فزاینده ای دشوار است. سرمایه گذاری های ما در زمینه راحتی اپراتور یک کابین استثنایی را فراهم می کند که آن را به تجربه ای دلپذیر برای روزهای کاری طولانی تبدیل می کند. ما متقاعد شده ایم که امروزه کابین ها از راحت ترین ایستگاه های بهره برداری هستند که امیدواریم بتوانند به مشتریان خود در حفظ و نگهداری اپراتورهایشان کمک کنند."

باکت بزرگتر

ظرفیت باکت (برای مدلهای سفارشی) 7 درصد بیشتر از مدلهای قبلی است. این مدلهای سفارشی دوسان شاملDL320-7 ، DL380-7، DL480-7 و DL580-7 می باشند. ظرفیت افزایش یافته می تواند بارگیری سریعتر و راحت تر را فراهم کند.

برای فعال کردن این ظرفیت های بیشتر، لودرها دارای محورهای بزرگتر و قوی تر و یک فریم تقویت شده هستند. 

چرخ ها، ظرفیت بهبود یافته ای را برای ترمز به منظور افزایش طول عمر دیسک های ترمز ارائه می دهند. از دیگر پیشرفت هایی که دوام را افزایش می دهد، می توان به رادیاتور جدید با افزایش فاصله پره ها اشاره کرد که کارایی آن 40 درصد بیشتر از نسل های قبلی است. فاصله بیشتر باعث می شود رادیاتور کمتر دچار گرفتگی شود و تمییز کردن گرد و غبار و سایر آوارهای بزرگ از آن، راحت تر شود.

لودرهای -7 همچنین به یک فن برگشت پذیر استاندارد، قابل تنظیم از صفحه لمسی هوشمند دوسان مجهز شده اند تا عملکرد سیستم خنک کننده را بیشتر بهبود بخشد. فن با سرعت متغیر متناسب با دمای کار به صورت هیدرولیکی هدایت می شود. فن به راحتی از بین می رود تا رادیاتور تمیز شود. سیستم روغن کاری خودکار گزینه جدید کارخانه ای برای لودرهای چرخدار سری-7  دوسان است و شامل گارانتی می شود. این سیستم برای توزیع بهتر، روغن را در وسط پایه ها و بوش ها تحویل می دهد.

در کنار لودرهای چرخدار -7، دوسان همچنین قصد دارد در ماه های آینده از ماشین های نسل بعدی دیگر نیز رونمایی کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21643